Regiorit: Scheveningen

Evenementgegevens

Zondag 21 november 2021 rijdt de HTM-319 een regiorit naar Scheveningen.
De rit vertrekt om 14.00 uur vanaf het Haags Openbaar Vervoer Museum en zal rond 15.00 uur weer terug zijn zodat u in de gelegenheid bent hierna de tramrit van 15.15 uur te nemen naar Statenkwartier.

Vooraf reserveren is niet verplicht, kaartjes koopt u in het museum of eventueel online.

Corona maatregelen:
LET OP: Vanaf zondag 7 november 2021 moeten alle bezoekers vanaf 13 jaar een coronatoegangsbewijs hebben voor een bezoek aan het HOVM (met of zonder tramrit). Alle bezoekers vanaf 14 jaar moeten daarbij ook een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID-kaart of rijbewijs) laten zien. Bij aankomst in de foyer wordt uw QR-code samen met ID-bewijs gecontroleerd. Zonder geldig coronatoegangsbewijs kunnen wij u helaas niet toelaten.
– Bezoekers van 13+ zijn alleen verplicht een gezichtsmasker te dragen op de tram- en busritten, niet in het museum.