*GEANNULEERD* Rondrit Den Haag

Evenementgegevens

Helaas, morgen 19 december zouden we het seizoen 2021 afsluiten met een mooie rondrit door Den Haag langs een aantal vrolijk aangeklede winkelstraten maar door de vanavond aangekondigde lockdown kan deze niet plaatsvinden. Het HOVM zal voorlopig gesloten zijn, in de week van 10 januari zal worden bekeken of het museum weer open kan.

Zondag 19 december 2021 rijdt de HTM-319 een rondrit Den Haag.
De rit vertrekt om 13.00 uur vanaf het Haags Openbaar Vervoer Museum en zal rond 14.00 uur weer terug zijn zodat u in de gelegenheid bent hierna de tramrit van 14.30 uur te nemen naar Duindorp.

Vooraf reserveren is niet verplicht, kaartjes koopt u in het museum of eventueel online.

Corona maatregelen:
LET OP: Om het HOVM te bezoeken is een coronatoegangsbewijs nodig. Iedere bezoeker vanaf 13 jaar moet bij het kopen van een kaartje bij de kassa van het HOVM aan de medewerker het coronatoegangsbewijs tonen inclusief een geldige legitimatie. Ook als u een kaartje vooraf heeft gekocht moet u bij het scannen van het gekochte kaartje bij de kassa een corona toegangsbewijs tonen.
– Bezoekers van 13+ zijn alleen verplicht een gezichtsmasker te dragen op de tram- en busritten, niet in het museum.